Main Menu
  • Business & Marketing Plan

    Δίνουμε ώθηση στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις
  • Internet Marketing

    Χρησιμοποιούμε τις δυνατότητες του διαδικτύου για εγγυημένα αποτελέσματα
  • Brand Positioning

    Προσελκύστε νέους πελάτες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας!
prev next

Οι ΜΜΕ στην Ελλάδα και την ΕΕ

Σύμφωνα με την πρωτοβουλία SBA στην Ελλάδα, στο πλαίσιο αξιολόγησης της απόδοσης των ΜΜΕ (SME Performance Review-SPR) κατά την εφαρμογή της πρωτοβουλίας Small Business Act από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για το έτος 2012, στην Ελλάδα δραστηριοποιούνται περίπου 759 χιλιάδες επιχειρήσεις, από τις οποίες οι 758 χιλιάδες ανήκουν στην κατηγορία των ΜΜΕ. Το γεγονός αυτό υποδηλώνει ότι οι ΜΜΕ στην Ελλάδα διαδραματίζουν τον βασικό ρόλο για την πορεία της ελληνικής οικονομίας. Παρά το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια λόγω της οικονομικής κρίσης ο αριθμός των ΜΜΕ έχει μειωθεί σημαντικά, ωστόσο, εξακολουθούν να αποτελούν την ‘’ραχοκοκαλιά’’ της οικονομίας.

 

Ο σημαντικός ρόλος των ΜΜΕ στην Ελλάδα, ενισχύεται ακόμα περισσότερο καθώς απασχολούν πάνω από το 85% του συνόλου των εργαζομένων των ελληνικών επιχειρήσεων.

 

Ωστόσο, η συμμετοχή των ΜΜΕ στην Ελλάδα στη δημιουργία προστιθέμενης αξίαςδεν είναι ανάλογη του πλήθους των επιχειρήσεων καθώς παράγουν το 69,7% της συνολικής προστιθέμενης αξίας, (οι πολύ μικρές επιχειρήσεις το 2012 αντιπροσώπευαν μόλις το 33,8%.) Στον αντίποδα οι μεγάλες επιχειρήσεις που απασχολούν πάνω από 250 άτομα, ενώ αντιπροσώπευαν μόλις το 0,1% του συνόλου των επιχειρήσεων και το 14,9% των θέσεων απασχόλησης, συνέβαλαν κατά 30,3% στην προστιθέμενη αξία.

Δελτίο ενημέρωσης

Για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα μας εισάγετε το όνομά σας και την ηλεκτρονική σας διεύθυνση

Ετικέτες